Opublikowany na Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (https://archiwum.urpl.gov.pl)

Strona główna > Informacja Prezesa Urzędu z dnia 14 lutego w sprawie adresu do zgłaszania działań niepożądanych

Informacja Prezesa Urzędu z dnia 14 lutego w sprawie adresu do zgłaszania działań niepożądanych

Wysłane przez urpl_redaktor w Śro, 16/12/2015 - 15:00

Informacja Prezesa Urzędu
z dnia 14 lutego 2014 roku
w sprawie adresu email służącego do zgłaszania działań niepożądanych,
który powinien być umieszczony w ChPL i ulotce dla pacjenta

 

Prezes Urzędu uprzejmie informuje, że aktualny adres email, służący przekazywaniu zgłoszeń o działaniach niepożądanych to ndl@urpl.gov.pl [1]. Zmiana ta ma odzwierciedlenie w szablonie ulotki dla pacjenta i charakterystyki produktu leczniczego.

Inne rodzaje korespondencji dotyczącej działań niepożądanych prosimy kierować na adres dml@urpl.gov.pl [2].

Dotychczas wykorzystywany adres poczty elektronicznej – adr@urpl.gov.pl [3] został zastąpiony nowym zgłoszonym do Europejskiej Agencji ds. Leków (EMA), ale wiadomości kierowane na tę skrzynkę są automatycznie przekierowywane na nowy adres, czyli ndl@urpl.gov.pl [1].

W związku z planowaną zmianą siedziby URPL nie jest konieczna natychmiastowa aktualizacja zapisów dotyczących dotychczasowego adresu (ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa) w drukach informacyjnych. Zmianę te należy przedłożyć przy składaniu najbliższej planowanej zmiany w drukach (typu IA, IB lub II).

Prezes
Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych,
Wyrobów Medycznych i Produktów Leczniczych
/-/ Grzegorz Cessak

 

 

Do archiwum: 
Nie

Źródłowy URL: https://archiwum.urpl.gov.pl/pl/informacja-prezesa-urz%C4%99du-z-dnia-14-lutego-w-sprawie-adresu-do-zg%C5%82aszania-dzia%C5%82a%C5%84-niepo%C5%BC%C4%85danych

Odnośniki
[1] mailto:ndl@urpl.gov.pl
[2] mailto:dml@urpl.gov.pl
[3] mailto:adr@urpl.gov.pl